Tuesday, April 25, 2006

A blog fuh Lime

House of Lime: Trini Tuesday-Derek Walcott
Dis is a real good blog for anybody to read an I like it as a Trini to see a foreigner talk about my country an give a nice picture of de culture an ting.
To answer yuh question Lime, is because of blogs like dis I find yuh. I think i google some Trini ting and your blog come in de results, I tink it was de one wit de Trini words. Now if somebody google Derek Walcott Love after Love, they might find yuh. Yuh real representin fuh Trinidad. Love dat.

2 comments:

lime said...

boy, ah tellin yuh, it make me grin ear tuh ear when yuh tellin me i get it right. and dat eh no mamaguy. yuh know i does love de island an wish i was dere now. but if get a ting all mash up when ah tell ah wantin yuh to keep me hones. let me know if dere is a mistake, because i always want to get it right. meh face may be white and meh passport blue from de US but meh heart is Trini, in trut

lime said...

thanks for the props:D